Lifestyle

Audi s reklamom u Kini na rubu incidenta

Usporedba mlade i rabljenog automobila nikako ne može proći bez incidenta, Audi u Kini trpi velike kritike

Vladimir Baće | 24.7.2017.

Audi je nedavno izazvao brojne kontroverze u Kini sa svojom televizijskom reklamom u kojoj uspoređuje kupnju rabljenog vozila sa ženidbom. To u osnovi nije problem da nema ljubomorne majke koja "ispituje" kvalitetu mlade prije sudbonosnog "DA". Audi se našao pod paljbom javnosti i organizacija za ravnopravnost spolova jer predstavlja žene kao "robu" koja se kupuje. Tisuće korisnika javno je protestiralo, no na stotine tisuća je istu reklamu i pogledalo. 

 

Iako se Audi ispričao, naglasivši da ova reklama ne reflektira njihove korporativne vrijednosti te da započinju istragu kako je takva reklama mogla uopće biti odobrena, činjenica je da proizvođači često posežu za šokantnim i kontroverznim reklamama. Dobar primjer je ova reklama za Nissan koja naglašava prednosti neovisnog ovjesa.

 

Ford se, za model Ka, zaigrao s okrutnošću prema životinjama, što je naišlo na brojne proteste relevantnih organizacija te je reklama ubrzo povučena.

 

Možda najdalje je otišao Hyundai u reklami za Veloster, koji nema stražnja lijeva vrata za putnike što im onemogućuje izlaz na prometnicu. Zanima nas samo kako su to predstavili u Velikoj Britaniji gdje se vozi na lijevoj strani.