Auto

67. salon u Frankfurtu: MINI, Dacia, Mercedes, Citroen, Hyundai

Za dvije godine stiže električni Mini, Mercedes predstavlja pregršt AMG modela, Citreon novi C3 Aircross, a Hyundai nabrijani i30 N

Branimir Tomurad | 14.9.2017.

Mini na struju po mnogima se trebao pojaviti i ranije, no najava za 2019. godinu donosi klasičan oblik s električnim srcem, ali i mnogim novotarijama poput 3D printanih dijelova. Vjerojatno će imati pogon BMW-a i3, što znači doseg od oko 250 km, ubrzanje od 7,5 sekundi i mogućnost brzog punjenja. S obzirom na vozne osobine, Mini bi mogao biti novi mesija kada su posrijedi električni auti koji razvlače osmijeh na lice onih vozača koji uživaju u dinamici automobila.

Dacia Duster stiže u potpuno obnovljenoj varijanti proljepšanog dizajna. Motori ostaju isti, dakle dizelaš 1.5 i benzinac 1.2, a platforma ostaje ista kao i do sada, no iz Dacije tvrde da niti jedna jedina ploča na karoseriji nije ostala jednaka kao prije. uz LED dnevna svjetla, puno bolji interijer i novi infotainment Duster je spreman za tržište.

Mercedes nije spavao i donosi jednu od najvećih zvijezda salona - AMG Project One sa 1000 KS, ali i EQA kompaktni koncept koji po svemu sudeći sa svojih 4,2 metra cilja na ponovno dijeljenje karata u Golf klasi. Trebao bi se pojaviti u 2020. godini i donijeti novi podbrend EQ. Time nas je Mercedes opet zbunio svim svojim silnim slovnim oznakama modela.

Citroen C3 Aircross maleni je SUV koji je očekivano simpatičan i u skladu s dizajnerskim jezikom ostalih modela. posebno mu valja pohvaliti unutrašnjost koja je drugačija od svega ostalog u nižim cjenovnim klasama čineći ga vrlo privlačnim. Visoki ovjes i bočne plastike stvar su dizajna više nego robusnosti, ali C3 Aircross ionako je namijenjen urbanim šmekerima.

Hyundai, osim što opako juri u reli prvenstvu, donosi i i30N, brzu varijantu svojeg kompaktnog modela. Sa 275 KS kao da želi biti pristojan prema Meganeu kojeg izaziva na dvoboj, iako je također odvezao jako puno kilometara na Ringu tijekom razvoja i testiranja. Dvolitreni motor prava je mjera, a iskustvo iz utrka trebalo bi se odraziti i na vozne osobine. Jedva čekamo testove ovog automobila, trebao bi biti ugodno iznenađenje.