Moto

Kawasaki Ninja 650: ozbiljnija ulaznica u svijet ležaljki

Lakši okvir, puno bolji motor koji nudi više elastičnosti i više snage te ime "Ninja" umjesto ER-6f primamljivi su paket. Zelene boje, naravno.

Branimir Tomurad | 14.2.2017.

Unatoč novom imenu i puno boljoj i lakšoj konstrukciji, Ninja od 650 kubika ostaje bazna ulaznica u svijet ležaljki zahvaljujući cijeni. Ovjes je naišao na prve kritike jer se može podešavati tvrdoća samo straga, ali i na prve pohvale kada je riječ o kvaliteti vožnje. Zahvaljujući motoru s novim bregastim vratilima snaga je dostupna u nižim okretajima, a izgubilo se ponešto na najvišim okretajima. Dakle, u tonusu s novim okvirom i ovjesom koji su više orijentirani brzoj cestovnoj vožnji nego onoj na stazi.

Osim ABS sustava nema baš previše dodatne opreme. Raduju retrovizori poštenih dimenzija, te instrumenti koji se mogu podesiti u tri visine, ovisno kako odgovara vozaču, ali to se radi uz pomoć alata koji dolazi s Kawasakijem. Podešavajuće ručice spojke i kočnice također su dobro došla poboljšanja. Uz nove boje i sjajan, no malo i generički dizajn koji prati trend japanskih superbikeova bez previše inovativnosti, Kawasaki Ninja s malim motorom interesantna je jurilica koja ne lomi kosti, ali može pokazati zube.