Kolumna

Kakav je bio Zagreb Auto Show?

Odgovor na pitanje iz naslova vrlo je jednostavan - sjajan. Naravno da uvijek nečemu možemo prigovoriti, ali zapravo je ove godine na Auto Showu bilo sve što je i trebalo biti

Ozren Adamović |

Još je jedan Zagreb Auto Show iza nas, a sada kada su se malo slegli dojmovi, vrijeme je za jedan kratki rezime. Tijekom šest dana kroz paviljone Zagrebačkog velesajma prošlo je more ljudi, točnije njih 142.822, a imali su što i vidjeti. Službena brojka od 133 premijere vozila zvuči fantastično, ali to je tek statistički podatak koji kaže što smo vidjeli "službeno" po prvi put. Svejedno, bilo je puno zanimljivih automobila, motocikala, kamiona, autobusa... Nije bilo koncepata, osim atraktivne Škode Vision X, ali na salonu tipa Zagreb Auto Showa ih zapravo nismo niti očekivali. Za to služe veliki svjetski saloni- Ženeva, Pariz, Frankfurt... Puno važniji i posjetiteljima zanimljiviji su automobili koje mogu kupiti ili o kojima mogu sanjariti da će si ih priuštiti kada dobiju na lotu. Toga je bilo napretek. Volkswagen Touareg stigao je u Zagreb, preko Bukurešta, ravno sa svjetske premijere u Pekingu. Nije bio u Ženevi, ali bio je u Zagrebu i to je jednostavno sjajno. Ravno iz Ženeve stigli su Peugeot 508, Audi A6, Mercedes-Benz A-klasa, Citroen Berlingo... Pored njih bilo je još mnoštvo zanimljivih i atraktivnih novih automobila, pa su stvarno svi posjetitelji mogli pronaći nešto što ih zanima. Bilo je atraktivnih sportaša, oldtimera, luksuza... Ništa nije nedostajalo.

Svjetski trend zamjenjivanja atraktivnih djevojaka uz automobile na salonima u Zagreb nije stigao, na veselje muškog dijela posjetitelja, ali neki su proizvođači uz svoje automobile postavili i mladiće koji su o njima znali sve, kao uostalom i većina djevojaka, jer poznavanje automobila nije muški posao, što god neki o tome mislili.

Sve u svemu, Zagreb Auto Show bio je točno onakav kakav je trebao biti. Šest dana automobilskog spektakla, razgledavanja novih modela, istraživanja što kupiti ili samo uživanja u blještavilu novih vozila. Naravno da uvijek može bolje, više i jače, ali to je samo poticaj organizatorima i autoindustriji da nam pripremi još malo više za 2020....