Auto

Škoda Vision RS: auto po mjeri entuzijasta s prosječnim budžetom

Danas samo hiperautomobili izgledaju uzbudljivo, dok su oni brzi auti za narod već postali pomalo dosadni - Škoda to mijenja Visionom RS

Branimir Tomurad |

Prosječnog ljubitelja automobila s nekim razumnim budžetom kojim barataju obični ljudi teško je uzbuditi nekim autom koji je i pristupačan i dovoljno atraktivan da entuzijast odmah "zagrize". Baš zato imamo Škodu koja je svoj Vision RS otkrila i zainteresirala nas poprilično. Pod poklopcem je 1,5-litreni TSI  i elektromotor koji u kombinaciji daju 242 KS, od čega 140 KS dolazi iz fosilnog motora a stotinjak iz električnog. To je 14 KS više nego kod Golfa GTI, naprimjer. Vision RS je sličan dimenzijama, čak i veći i 10 cm dulji.

Do stotke se sprinta za 7,1 sekundu a najveća joj je brzina 208 km/h. U utrobi se kriju i baterije od 13 kWh koje omogućuju doseg s jednim punjenjem s vožnjom isključivo na struju do 70 km. Izgled je svakako najbolji dio novog koncepta jer osim agresivnosti jasno daje do znanja da praktičnost nije zaboravljena. To je recept kojeg Škoda oduvijek koristi dajući više za novac.

Unutrašnjost je zanimljiva jer je presvučena ekološki podobnim materijalima, ali zadržava sportsku notu. Neki su materijali napravljeni čak i od lišća ananasa. ima tu i dobre stare Alcantare koja je već standard za skupocjene aute u kojima ne želite kožu.

Najzanimljivije je što Škoda otvoreno priznaje da je ovo vrlo blisko autu s kojim namjeravaju izići na tržište. Dakle, hibrid, performanse Golfa GTI, izgled sportskog auta, praktična nota onog obiteljskog. Prije nego ju ugledamo uživo, ostaju nam ovi prvi crteži...