Auto

Audi RS4 nova je neman za lijevu traku

Novi, ne i jači, ali brži i bolji RS4 opet sjeda na tron kao jedan od najboljih i najbržih karavana na svijetu

Branimir Tomurad |

Ovo je novi Audi RS4 avant i dobro zapamtite novu grtalicu za lijeve trake u Njemačkoj gdje još postoje oaze gdje nema ograničenja brzine. Njegov je set branika prilično agresivnog izgleda, ovjes je dorađen, unutrašnjost uljepšana, ali turbo V6 motor ostaje isti! Moći će se vidjeti kako premijerno tutnji na finalu DTM prvenstva u Njemačkoj. Toliko o predstavljanju na salonima, koja su postala totalno "demode"!

V6 2,9-litreni motor isti je kao kod prethodnika koji daje identičnih 450 KS i 600 Nm okretnog momenta. Automatski mjenjač ima osam brzina, a pogon većinu momenta isporučuje na stražnje kotače dajući mu sportski karakter. Ubrzanje do stotke traje svega 4,1 sekundu, a najveća je brzina limitirana na 250 km/h.

U dobrim uvjetima središnji diferencijal dijeli moment 60:40 u korist stražnje osovine. No, ako putem senzorike osjeti da je stražnji dio izgubio grip, i do 70 posto momenta može poslati naprijed. U slučaju stražnje osovine, na njoj je maksimum 85 posto. Kao i do sada, RS4 ostat će pakleno brz, ali i izuzetno siguran sportski auto.

Prije nego Audi nastavi s premijerom, i prije nego ga vidimo na DTM stazi, ostaju nam samo službene fotografije...