Auto

Novi Audi S7 prelazi s V8 na V6 motore

U duhu smanjivanja motora, Audi je svojem S7 oduzeo dva cilindra, ali i dao još bolje performanse

Branimir Tomurad |

Audi je objavio službene brojke za novi S7. Njegova je prijašnja generacija pod poklopcem imala V8 motor koji zaprema četiri litre, ali novi je motor 2,9-litreni V6 sa 444 KS koji do stotke sprinta za 4,5 sekundi. Drugim riječima, jednu je desetinku sporiji od S6, ali zbog svojeg specifičnog oblika ne sumnjamo da će pronaći poklonike koji cijene aute koji su ipak malo drukčiji dizajnom. Naime, Audijeva "Sedmica" od prvoga je dana specifična i lako prepoznatljiva među ostalim Audijima po svojem stražnjem dijelu.

Šesterocilindraš se nalazi i pod poklopcem modela RS5, a može se vidjeti i pod poklopcem hibridne Panamere. Tehnička je zanimljivost 48-voltni kompresor koji stvara tlak pri niskim okretajima kako bi se manje osjetila turborupa. To je svakako dobro kada želite neprekinut nalet snage koji prolazi kroz Quattro pogon putem mjenjača s osam brzina.

Adaptivni zračni ovjes i veće kočnice dobro dođu s obzirom da je S7 od najjačeg A7 jači za gotovo 110 KS. U ponudi je i nekoliko paketa, a S Sport paket dolazi s diferencijalom koji vektorira okretni moment ovisno o programu i uvjetima vožnje te s nešto tvrđim sportskim ovjesom. Jasno, sve to prati i sportski ispušni sustav koji je nešto glasniji.

Zbog velike popularnosti S paketa koji se mogu "nalijepiti" na bilo koji Audi, dizajnerski odjel je na kušnji i potrudili su se stvoriti specifičan izgled koji osvaja mišićavošću i agresivnim stavom. Zato prednji branik ima goleme zračne usisnike, umetke boje aluminija i sve je zaokruženo velikim 20-colnim kotačima s gumama visokih performansi.

Tehnologija je posebno vidljiva u interijeru. Audijev Virtual Cockpit i dodatni ekrani od 10,1 inča i 8,6 inča prikazuju sve što MMI sustav pruža. Četverozonska klima i Bang & Olufsen audio sustav brinu se za maksimalni luksuz i komfor u interijeru. Jasno, ne treba spominjati pomoćne sustave za vozača koji su postali szandard i u nižim klasama a ovdje se svakako podrazumijevaju. Za sada su u ponudi modeli Premium Plus i Prestige. Cijene i više detalja slijedi uskoro...