Auto

Napokon je stigao... BMW M2 CS, mokri san ljubitelja pravih "M vrijednosti"

BMW M2 Competition je bio jajan, a novi bi M2 CS trebao biti još jedan vozački korak naprijed - strasti ljubitelja su se uzburkale...

Branimir Tomurad |

Svaka se novost iz M odjela pozorno prati, a M2 CS odnosno Coupe Sport, dočekan je s ovacijama. Najmanji i najlakši M model mogao bi biti prikaz savršenog BMW-a za sve ljubitelje marke. Uskoro će biti predstavljen na salonu u Los Angelesu.

Prve su informacije kako će M2 CS imati 444 KS, što je čak 39 KS više od modela M2 Competition. Do stotke sprinta za 3,8 sekundi ako ima sedmerobrzinski mjenjač s dvije spojke ili za ravno četiri sekunde ako ima ručni mjenjaš sa šest brzina. Najveća brzina mu je 280 km/h.

Ljubitelji M odjela znaju da tajna nije samo u velikoj snazi, CS je posebno zanimljiv zbog kure mršavljenja kojoj je podvrgnut. Puno karbonskih dijelova poprilično ga olakšava, a od karbona je čak i krov. Prednji spojler, stražnji spojler, otvori na poklopcu motora, difuzor, retrovizori, ali i tunel u kabini su od karbona.

BMW tvrdi da je CS razvio uz CS Racing koji će služiti VIP kupcima za utrke. Ispod poklopca se krije M4 motor, ojačan i pojačan, baš kako se i očekivalo. poseban je čak i ispušni sustav za CS, ima i elektronički kontrolirane ventile i završava s dvostrukim cijevima s M logotipom.

Standardni šesterobrzinac ima karbonsku lamelu, što jasno daje do znanja da će mu karakter biti grub i neotesan već od samog starta. Naime, karbonske lamele primaju naglo i inače ih možete pronaći samo u trkaćim autima. Tu je i automatski međugas da se ne obrukate ako ne znate s prstima i petom. Automatski M mjenjač je doplata i ima tri moda: Comfort, Sport i Sport+.

Blokada diferencijala je, nažalost, elektronička. Ovjes je adaptivni, a kočnice su sprijeda šesteroklipne. Hoće li svemu unatoč M2 CS isporučiti nefiltrirani osjećaj vožnje ili se ponašati kao auto iz igrice, ne zna nitko. S obzirom da je M2 Competition sjajan, može se očekivati kako će CS biti samo nadogradnja i dobar korak naprijed.

Nema niti riječi o cijeni, čak niti o očekivanoj razlici u odnosu na M2 Competition.