Auto

Kažu da BMW M5 karavan ipak neće vidjeti svjetlo dana

Šef M-odjela ne krije da će hibridni sustavi ući u M automobile, ali je siguran u jedno: M5 karavan zaboravite do daljnjeg!

Branimir Tomurad |

Audijev RS6 Avant i Mercedesov E63 AMG ipak neće imati konkurenciju iz Bavarske. Naime, iz BMW-a su potvrdili po tko zna koji puta da M5 nikada neće biti karavan. M5 sedan ima 4,4-litreni V8 s dva turbokompresora i sa 617 KS, ali ta se mehanika nikada neće "ubaciti" u karavan jer je menadžment odlučio da je to - glupo. Grubo rečeno, ali mnogi plaču za potencijalnim najbržim karavanom na svijetu.

Markus Flasch, šef M-odjela, vjeruje da je prtljažniku mjesto na stražnjem dijelu, primjerice, X3M, a ne na M5. "Karavani nisu dio plana u M-odjelu. Ako bih pitao kupce u Austriji, Švicarskoj ili Njemačkoj, oni bi vjerojatno digli palac gore, ali mi smo globalna kompanija i imamo mnogo stvari kojima se bavimo na polju pogonskih strojeva pa zbog toga ne idemo u takve projekte", rekao je britanskom magazinu "Car" tijekom intervjua. Odluka je jasna i s decidirano točkom na kraju i izrazom hladnog njemačkog lica. Dakle, zaboravite na M5 karavan do daljnjeg!

Kada šef iz BMW-a govori o pogonskim strojevima "s kojima se bore" misli na sustave elektropogona koji su im puno važniji od nabrijavanja karavana. Fokus M-odjela je u performansama, ali to ne izuzima nastojanje da strojevi budu čišći i ekološki prihvatljiviji. "BMW razvija sve, od 48-voltnih laganih hibrida do potpuno električnih vozila za koja imaju neka od vodećih rješenja u industriji. M-odjel ima pristup svim tim komponentama", jasan je Flasch.

Nije otkrio kakav tip elektrifikacije će prvi biti u M automobilima, baš kao što ne spominje niti kada bi se to moglo dogoditi. "Moramo biti jako oprezni pri tome da opravdamo M oznaku", samo kratko komentira. To znači da auto ne mora biti samo pakleno brz, već mora pružati oštro upravljanje i vozački osjećaj, a ne samo ludo ubrzanje. Možete se prisjetiti kakav je uistinu BMW M5, svakako pogledajte CARWOW video...