Auto

Bugatti razmatra električni model, i to sa četiri sjedala

Bugatti bi umjesto SUV smjera mogao odabrati onaj ne toliko popularni, možda nekog grantourera ili čak - limuzine

Branimir Tomurad |

Dugo se šuška o modelu iz Bugattija koji bi za pogon koristio struju umjesto benzina. No, nikako da se klupko rasplete i da napokon dobijemo informacije u kojem smjeru ide Bugatti. Neki su nagađali o skupoj alternativi napravljenoj na bazi Golfa GTI, što bi značilo da Bugatti ulazi u masovne modele, no ta glasina više ne drži vodu. Uostalom, šef Stephan Winkelmann na to nema ništa za reći, a jedino što priznaje jest to da je vrlo teško kompaniju kakva je Volkswagen uvjeriti da financira razvoj novog električnog Bugattija i da je to velika borba.

U intervjuu Bloombergu Winkelmann jasno naglašava da se industrija mijenja iz temelja, i da je u tim uvjetima vrlo teško usmjeriti marku Bugatti. Neki jeftini masovni model značio bi ogromnu promjenu smjera luksuzne marke koja se još od preuzimanja 1998. godine drži proizvođačem ekskluzivnih automobila. S druge strane, električni bi model mogao Bugatti pretvoriti iz proizvođača otprilike 100 automobila godišnje, u proizvođača oko 600 automobila godišnje.

Novi bi električni model s četiri sjedala trebao koštati od pola milijuna, do milijun eura. Ako ćemo o Winkelmannu, on je bio iza ideje Urusa dok je bio na čelu Lamborghinija. Baš je to pokrenulo glasine kako bi taj električni Bugatti baš mogao biti SUV. On je kategorički na pitanje Bloomberga odgovorio da novi model na struju s četiri sjedala neće biti SUV. No, za sada ništa još nije odlučeno.

A što Bugatti radi sada? Planira proizvodnju modela Centodieci koja će se dogoditi u 2022. godini, ali samo za 10 primjeraka. Inače, ideja Bugattija na struju vrlo je stara i seže još u 1931. godinu kada je Ettore Bugatti napravio Type 56 na struju kako bi se vozio svojim imanjem. Nikada nije trebao ući u proizvodnju i biti ponuđen tržištu, doduše. Ali, nekoliko dobrostojećih klijenata natjeraloga je da napravi 10 primjeraka između 1931. i 1936. godine. Danas se zna za četiri primjerka. Jednog od njih vozio je Autoblog o čemu možete pročitati i članak te vidjeti fotografije.