Auto

Ferrari F8 Tributo - odgovor na ultra brzi McLaren 720S

Novi Ferrari je i dalje V8, s turbo punjačima i obiljem konjskih snaga. Da li je ovo posljednji Ferrari bez hibridnog pogona?

Vladimir Baće |

Nakon brojnih špijunskih fotografija i nagađanja o V6 budućnosti Ferrarijevih sportskih automobila dočekali smo i službenog nasljednika modela 488 GTB. Dobra vijest, za ljubitelje klasike, njegova je motorizacija. Još uvijek V8, s dva turbo punjača, Ferrari F8 Tributo pogonjen je 711 KS snažnim turbo benzincem koji svoje korijene vuče iz motora u modelu 488 Pista. Uz maksimalnu snagu na visokih 800 okretaja, F8 Tributo nudi i obilje okretnog momenta, čak 770 Nm, i to već od 3250 okretaja u minuti. Sedam brzinski mjenjač s dvije spojke već je poznat i odlično odgovara ovom motoru.

Performanse su vrtoglave. Tek 2.9 sekundi do stotke, izjednačava ga s McLarenom 720S i 488 Pista. Do 200 km/h treba svega 7.8 sekundi uz maksimalnih 340 km/h. Razlog leži i u sve manjoj masi novih Ferrarija. F8 Tributo teži svega 1330 kg, uz obilje opcionalnih karbonskih dijelova, ali uz zadržavanje već klasične aluminijske šasije.

Pojedina aerodinamička rješenja modela 488 Pista koriste se i u novom modelu. Protok zraka preko prednjeg dijela izveden je gotovo identično i poboljšava prianjanje prednjih kotača. Novi su usisnici za hlađenje prednjih kočnica koji se nalaze iznad prednjih svjetala. Stražnja svjetla podsjećaju na legendarni Ferrari 288 GTO s kojim Tributo dijeli koncept korištenja V8 biturbo motora.

Unutrašnjost je nastavak evolucije dizajna iz modela 488 i u potpunosti je podređena potrebama vozača. Ovdje nećete naići na velike dodirne ekrane. Cijena bi se trebala kretati od 220000 EUR naviše, naravno, prije poreza i brojnih opcija personalizacije.