Auto

Golf GTI TCR donosi više snage, ratničke boje i klasični mehanički samokočni diferencijal

Mehanika je ključ dobrog užitka u vožnji, pa je VW odlučio vratiti klasičnu mehaničku "šperu", dodao još snage i uredio puno novih detalja

Branimir Tomurad |

Svake godine na susretu Wörthersee Volkswagen predstavi nešto nesvakidašnje, divlje, neuobičajeno. Prošle godine bio je to hibridni GTI, a sjetit ćete se i nevjerojatnog modela W12 GTI iz 2007. godine koji je definitivno podigao najviše prašine u svijetu ljubitelja GTI svijeta. Ove godine zvijezda je Golf GTI TCR koji je zapravo vruća verzija modela GTI.

Dvolitreni benzinac TSI daje 286 KS i pogoni prednje kotače. Drago nam je da ima klasični mehanički prednji zatvarač diferencijala, jer "elektronička špera", iako dobro radi svoj posao, niti izbliza ne daje dobar osjećaj kao klasična lamelna ili torsenova. Nažaost, nema još informacija kakav je tip špere u Golfu GTI TCR.

Ovaj Golf juri 260 km/h kad mu se deaktivira blokada, a pri toj brzini pomaže mu dobar aerodinamički paket. Serijski dolazi na 18 cola, no može imati i 19 cola uz doplatu. TCR oznake i puno dodatnih detalja jasno ga izdvajaju od ostalih Golfova GTI. Možda najveće iznenađenje evolucija je kariranog štofa koji je dobio moderniji izgled i izgleda vrlo zanimljivo. Ovaj će model ići u prodaju, do kraja godine će početi isporuke u Njemačkoj, vjerojatno nešto kasnije i drugdje.