Auto

Američki klinac pisao proizvođačima da mu pošalju znak... pogledajte što se onda dogodilo!

Ova priča vraća nam vjeru u to da u golemim kompanijama i dalje na ključnim mjestima sjede entuzijasti poput nas koji su stajali na ogradi i gledali aute dok prolaze, a ono što je maleni Patch Hurty prošao nas - oduševljava!

Branimir Tomurad |

Ajmo sad malo na ispovijed pa priznati: jesmo li skidali ratkape po kvartu? Skidali znakove s poklopaca motora, čupali Mercedsovu zvijezdu ili oteli mačketinu s Jaguarove haube? Ako i nismo, uvijek smo svi imali fetiš prema automobilima koji su izazivali u nama strast i, iako smo imali autiće, uvijek nas je "palilo" imati dio s nekog pravog velikog auta. Svi smo mi razmišljali i došli u napast, zar ne? E, pa u SAD-u je Popular Mechanics pustio priču o klincu koji je jednoga dana šetao ulicom i naišao na otpali znak s Forda. Vidjevši ga, pokupio ga je i u svoj svojoj dječjoj iskrenosti i naivnosti odlučio ga je sačuvati i pokrenuti kolekciju. Umjesto da s odvijačem hoda uokolo i riskira "zaušnjak" od susjeda, rekao je roditeljima svoju viziju i oni su došli na sjajnu ideju: sine, piši proizvođačima!

Roditelji su prikupili adrese pedesetak proizvođača automobila. Maleni petogodišnji Patch Hurty sa strašću je diktirao jer ne zna još pisati, a zatim je u sandučić odnio pisma. Dogodilo se nešto nevjerojatno. Naime, proizvođači imaju razne odjele. Ali nitko nema "Odjel za dječja pisma i ispunjavanje dječjih želja" pa je za očekivati  da će pismo završiti u smeću. Ono što se dogodilo daje nadu da u velikim kompanijama i dalje sjede dječaci poput njega samog, samo imaju više godina i veće igračke. Ne samo da su se oduševili, nego su i odgovorili šaljući suvenire, znakove, poklopce kotača, kape, privjeske i kataloge. Čak je i Bentley poslao kapicu kotača. Hej! Bentley!

Maleni je sada zvijezda, internet bruji o tome, a vjerujemo da će to uzrokovati novi val obraćanja klinaca velikim proizvođačima. U jedno smo sigurni: kao što auto kojeg ste u djetinjstvu imali na dvorištu utječe na vaš današnji izbor, bili vi toga svjesni ili ne, ovakav potez proizvođača mogao bi vas s lakoćom vezati uz marku na neraskidiv način. Nije stvar u tome koliko novi auto košta, niti će vam ga biti problem platiti više ako ste uz njega emotivno vezani. Stoga, veliki bravo za sve koji su prepoznali želju dječaka i poslali razne sitnice zbog kojih njegova kolekcija raste. To vraća vjeru u autoindustriju koja počinje izgledati dosadno i uštogljeno.

Originalnu priču i navedenu fotku možete pronaći na linku Popular Mechanics. Ovo neka bude i roditeljima pouka da svoje djevojčice i dječake moraju podržati, rezultat sigurno neće izostati. Pozdrav svim vječnim dječacima iz autoindustrije, zbog njih je svijet ovakvima poput nas ljepše mjesto!