Auto

Mercedes GT S Roadster - zlatna sredina za odlikaše

Između modela GT i GT C od sada će se nalaziti model GT S Roadster

Branimir Tomurad |

Mercedes je oduvijek bio kompliciran s oznakama pa pokušajmo sve "pohvatati". U AMG poretku GT ima veliko značenje i odnosi se na sportske modele. Kupe je dostupan kao GT, GT S, GT C te GT R. Limuzina nosi oznake 53 GT, 63 GT te 63 GT S. Roadster je do sada postojao samo kao GT i GT C. Sada će se i to promijeniti modelom GT S Roadster koji dolazi negdje između ta dva modela, barem ako je suditi po snazi.

Kao zlatna sredina, GT S Roadster ima četverolitreni V8 motor s prednabijanjem koji daje 515 KS, što je 46 KS više od modela GT te 35 KS manje od modela GT C. Mjenjač je identičan, s dvije spojke i sedam stupnjeva. Ubrzanje do stotke traje tek 3,7 sekundi, što je samo desetinku razlike od modela GT C. Za razliku od običnog GT modela ima adaptivni elektronički kontrolirani ovjes, elektronički kontrolirani diferencijal sa zatvaračem, ispušni sustav s regulacijom glasnoće i mod za jurnjavu RACE. Jedino što nema, u usporedbi s modelom GT C, je upravljiva stražnja osovina.

GT S izgleda kao i model GT pa je temeljen na uskoj karoseriji (GT C i GT R imaju široku). Jedino po čemu je moguće razlikovati GT i GT S Roadster su kotači. Ako vas sve to zbunjuje, ne brinite. I mi smo zbunjeni količinom oznaka i podataka na Mercedesima posljednjih godina...