Auto

Redizajnirani Passat donosi obilje nove tehnologije

Volkswagen ne odustaje od klasičnih linija koje su dobro prihvaćene, no redizajn donosi neka nova tehnološka rješenja u unutrašnjosti i motorima.

Vladimir Baće |

Redizajnirani Volkswagen Passat igra na sigurno. Izvana sličan postojećem modelu, novi Passat nosi nove prednje branike i redizajniranu prednju masku. Novi dizajn LED prednjih stražnjih svjetala osvježava dobro poznati izgled. Odostraga oznaka modela izvedena je u stilu preuzetom s modela Arteon i pomalo nas podsjeća na Phaeton. Sve skupa, redizajnirani Passat izgleda nekako skuplje i otmjenije.

Unutrašnjost nosi najveće novosti. Infotainment sustav treće generacije po prvi puta u VW gami dolazi upravo u novom Passatu. Digitalna instrument ploča nadopunjena je centralnim ekranom osjetljivim na dodir veličine 6.5, 8 ili 9.2 inča. Sustavi pomoći u vožnji obogaćeni su sustavom djelomično autonomne vožnje koji omogućuje autonomnu vožnju auto putem brzinom do 210 km/h. Tu je i tempomat s radarom, sustav održavanja u voznoj traci, pomoć pri upravljanju u iznenadnom slučaju, pomoć pri vuči prikolice te pomoć pri parkiranju. Novost je i elektromehanički servo ojačivač kočnica, koji omogućuje brži odziv kočnice.

Ponuda motora sastoji se od tri benzinska, sa 150, 190 i 272 KS te tri TDI dizela, sa 120, 190 i 240 KS. Svi motori opremljeni su filtrom čestica kako bi se udovoljilo najstrožim standardima o emisiji plinova. Možda najpopularniji izbor, 2 litarski TDI sa 150 KS sada nosi oznaku Evo i ostvaruje čak 10g nižu emisiju CO2 po kilometru.

Passat prati i trenutnu elektrifikaciju Volkswagenove game. Hibridna plug in izvedba GTE sada može prijeći do 55 km u isključivo električnom načinu rada prema novom WLTP ciklusu mjerenja potrošnje, što je oko 20 km više od prethodnog modela.

Ovo je ujedno i posljednja generacija Passata koja će se dičiti titulom "Proizvedeno u Njemačkoj". Sljedeća generacija, koja dolazi 2023. svoju proizvodnju seli u Češku republiku, u pogone Škode.