Auto

Novi porsche 911 Cabriolet je sve što i kupe, ali bez krova

Nova serija Porschea zove se 992 i skuplja samo uzdahe, a ništa slabije nije prošlo niti s novim Cabrioletom koji je upravo predstavljen

Branimir Tomurad |

Onoga trenutka kada se pojavila serija 992, svi su Porscheisti bili oduševljeni oblikom, proporcijama, sitnicama poput svijetleće LED trake i "štop-svjetla" u obliku znaka pauze, baš kao na dobroj staroj Hi-Fi komponenti. Porsche je upravo to: novi 911 je do sada najsavršenija evolucija bezvremenskog klasika. Spaja pocijest i budućnost, i izgleda fenomenalno. Otkriven je napokon i beskrovnik, model koji će odabranima mrsiti kosu i natjerati vas da, ako niste jedan od njih, odmah uplatite srećku.

Bit će dostupan sa stražnjim pogonom kao Carrera S, ali i kao model s pogonom na sve kotače Carrera 4S pa ćete se moći voziti bez krova u mondenim skijalištima. Malo ćemo pričekati na Turbo Cabriolet, a zatim se spustiti u Monte Carlo, idealno mjesto za njega. Da se vratimo na Cabriolet kojeg gledamo, ima platneni krov i savršeno skrojenu formu. Jasno, povećana je krutost šasije u odnosu na prethodnika.

Novi krov ima elemente od legure magnezija, novi hidraulički sustav za podizanje i spuštanje u roku od samo 12 sekundi. Neki auti ne dosegnu stotku, a Elfer je već otvorio ili zatvorio krov. To je sekundu brže nego prije i njime se može operirati do 45 km/h, ne treba skroz zaustaviti auto. Puno? Malo? Koga briga. Ionako se najviše valja orijentirati sportskim performansama koje omogućuje sjajni bokser sa šest cilindara.

Novi deflektor radi automatski i smanjuje turbulencije zraka u kabini. Novost za Cabriolet je i PASM Sport Suspension sustav koji donosi tvrđe opruge i stabilizatore, ali i spušta auto za cijelih jedan centimetar. Da podsjetimo, do sada se taj sustav nudio samo u modelima GTS i S.

Još nema informacija o cijenama, ali uplatite srećku već danas. Ma koliko kupe bio savršeni vozački stroj, ima nešto u opojnoj vožnji u suton dok vam straga dopire zvuk motora koji je zvjezdani status iskovao kroz 55 godina postojanja.