Moto

SR Cycles Moto Guzzi - Cafe Racer za ljubitelje jednostavnosti

Side Rock Cycles je od nevoznog i zapuštenog Guzzija stvorila pravo čudo!

Branimir Tomurad |

Moto Guzzi LeMans 1000 iz 1986. godine zovu "Aquila Nera" što bi u prijevodu bio crni orao. Ovaj je primjerak bio zapušten i stigao je u radionicu u nevoznom stanju i valjalo je ne samo izvesti preradu, već i mehanički "pretresti" kompletan motor. Čim je vlasnik odlučio što želi, motocikl je rastavljen do posljednjeg vijka i krenulo je slaganje.

Side Rock Cycles je radionica koja je specijalizirala Cafe Racer prerade i s užitkom su se bacili i na ovaj posao. Na Guzziju su već bili neki zanimljivi dijelovi poput aluminijskog rezervoara, sjedala, blatobrana i Motogadget elektroničkih instrumenata, ali ništa nije radilo kako treba. Klasična crno-srebrna boja na čitavom je motociklu, a ne pokriva samo dijelove izrađene od aluminija. Rama je plastificirana u srebrnu boju kako bi bila kontrastna prema crnom motoru.

Novi kablovi i kompletan električarski posao morao je biti obavljen jer je sve bilo u vrlo lošem stanju. Jasno, za to su se pobrinuli glodavci tamo gdje je motocikl dugo stajao. Sve je novo rađeno ručno, prema elektroničkim Motogadget instrumentima.

Svakako najbolji detalj je aluminijski pokrov vilice u čijoj je rupi minijaturni brzinomjer, a gumb za pokretanje motora je u sredini, doslovce tamo gdje dođe vijak vilice. Jasno, beskontaktni ključ je omogućio da ga upaliti može samo vlasnik. Supermoćni LED far sprijeda svojim izgledom daje agresivnosti taman koliko treba.

Ovjes je Maxtonov, a vilice su reparirane i dodani su eksterni rezervoari s plinom za više mogućnosti podešavanja. Keramikom presvučeni ispušni sustav i dubok zvuk zaokružuju opaku temu ovog Cafe Racera. Nažalost, ovih Guzzija kod nas se ne može vidjeti mnogo na cesti niti serijskih, a kamoli ovako opsežnih i dobro dizajniranih prerada...