Tuning

Frankfurtski taksi? Pa, ne baš...

Da Nijemci rade filmski serijal o najbržem taksiju on bi gotovo sigurno u glavnoj ulozi imao Mercedes E-klase, a vjerojatno bi došao iz Posaidona

Ozren Adamović |

Njemački tuneri jako se vole igrati konjskim snagama, a Posaidon se prihvatio prošlog Mercedesa E-klase i napravio ozbiljan posao. Ciljana publika? Oni koji žele imati 1000 KS pod haubom, a malo im je preskup Bugatti Veyron...

Kao osnova poslužio je Mercedes-AMG E63 S prošle generacije (W212) koji u serijskom obliku razvija 585 KS i 800 Nm. Stvarno malo... Nakon Posaidonovog tretmana rezultat je 1020 KS i elektronski ograničen najveći okretni moment od 1350 Nm. Elektronski ograničena je i maksimalna brzina na 350 km/h zbog guma, a bez tog ograničenja Posaidon E 63 RS 850+ može postići 368 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje tek 2,8 sekundi.

Ovakva ogromna snaga postignuta je povećanjem obujma V8 twin-turbo benzinca sa 5,5 na 6,5 litara, ali i bez toga moguće je postići "samo" 920 KS. Što je drugo novo? Ugrađeni su novi turbopunjači s optimiziranim i izoliranim hladnjakom stlačenog zraka, a tu je i novi ispušni sustav koji uključuje i sportske katalizatore. Elektronika je dorađena i optimizirana na stolu u Posaidonu. Sedmostupanjski je mjenjač ojačan kako bi podnio toliki moment, a oba su diferencijala dobila zatvarače.