Rabljeni

Volkswagen Sharan 2.0 TDI: pravi majstor za taksiranje, posao i velike obitelji

Sharan je veliki shuttle za veliku obitelj ili, još bolje, veliki posao. Nije ni čudno da se kao miljenik vozača Ubera i Taxija nudi kao izvrsno rješenje

Branimir Tomurad |

Veliki jednovolumeni su najpametnije rješenje za taksiranje bilo kojeg tipa, ali i za spoj poslovnog i obiteljskog života kada trebate ne samo dostavno vozilo, već i auto s kojim vam nije neugodno stati pred kazalište. Upravo zato kupci rabljenih koji traže sedam komotnih sjedala i dobar dizelski motor koji malo troši zaustavit će se ispred ovog Sharana kao jako zanimljive ponude. Ima tek 65.000 km i nije niti tri godine star. Sa 140 KS, dobrim paketom opreme i svestranim trećim redom sjedala koji po potrebi nestaje u podnici prtljažnika bit će izvrstan "shuttle" za ljeto, ili golema putna krstarica za obitelj.

Kad se razmišlja o prijevozu putnika, kombi s devet sjedala ponekad se čini pretjerivanjem jer je najčešće prevelik za gradske ture. No, zato je Sharan idealnih dimenzija jer nudi sedam punopravnih sjedala, svu potrebnu opremu i mogućnost da se uz dva poteza rukom vozite bez dva stražnja sjedala, ali sa 809 litara volumena prtljažnika, i to samo do razine prozora. Spuštanjem obje stražnje klupe stvara se 2430 litara do razine prozora što je impresivni volumen za prijevoz velikih stvari. Jasno, velika stražnja vrata dodatno olakšavaju utovar i istovar, a impresivno je što sve to stane u gabarite prosječne limuzine rastegnute u vis. Jednovolumen je i dalje najbolji koncept koji veže posao i obitelj.

Dizelski motor sa 140 KS dovoljno je snažan za autoceste čak i kada je u autu sedam putnika, a s druge strane nije pretjerano rastrošan. Prosjek je u gradu moguće držati ispod 8 litara na 100 km, a u punom opterećenju i s uključenom klimom teško će prijeći 9 litara ako poštujete ograničenja. Sharan je među posljednjim jednovolumenima s velikim staklenim površinama, pa će se putnici osjećati ugodno, a ne klaustrofobično. Posebno treba pohvaliti drugi red sjedala jer se sastoji od tri samostalna sjedala, pa se preklapanjem, naprimjer srednjeg, izuzetno udobno mogu voziti dva putnika i među sobom imati mali stolić. Luksuzni shuttle za vožnju iz zračne luke? Nema problema, Sharan može biti i to. Crna boja dodatno će pripomoći, kao i lagano zatamnjeno ostakljenje.

U vožnji je Sharan kao pravi moderni automobil u kojem se ne osjećate nesigurno ako malo požurite s tempom ili pojurite autocestom. Nisko težište, dobar ovjes i solidne kočnice neće stvarati umor jer je unatoč dimenzijama vrlo okretan i upotrebljiv u gradu i općenito ima dosta dobru dinamiku za razliku od klasičnih kombija i dostavnjaka pretvorenih u putničke aute. Velika stakla i odlični retrovizori dodatna su pomoć. unutrašnjost je u skladu sa svim tim i kvalitativno je na razini na kojoj su i limuzine. Vozačko mjesto je široko i dovoljno ugodno za dulji boravak u kabini. pokreće ga dobro poznat, provjeren, pouzdan i štedljiv motor.

Testirani primjerak ima tek 65.000 km i proizveden je 2015. godine, dakle gotovo nov,pogotovo ako je suditi prema stanju. S cijenom je pak pravi atraktivni rabljeni jer se na akciji nudi sa čak 36.900 kuna popusta s cijenom od 182.000 kuna u Neostaru. S dvogodišnjim besplatnim održavanjem, jamstvom od dvije godine, mobilnim jamstvom od godinu dana, promoviranom leasing ratom od 2144 kn i bez ikakvih upitnika jer su svi troškovi predviđeni. Sharan je idealan auto ako vozite taksi, uber, ili jednostavno trebate veliki poslovno-obiteljski auto.

Testirani auto, kao i sve ostale modele iz ponude možete pogledati na web stranici neostar.hr.

Motor i pogon
91
Vozne osobine
86
Unutrašnjost i praktičnost
95
Oprema i udobnost
92
Vrijednost za novac
92
Volkswagen Sharan je klasični veliki "shuttle" koji se uklapa u svaki zadatak - sa sedam sjedala i sjajnim 2.0 TDI motorom sa 140 KS idealan je za posao na dugi rok.
  • Volkswagen Sharan 2.0 TDI
  • Motor: Redni, 4 cilindra, turbodizelski, 1968 ccm
  • Emisija CO2: 143 g/km
  • Snaga: 140 KS pri 4000 o/min
  • Moment: 320 Nm pri 1750 o/min
  • Mjenjač: Ručni, 6 stupnjeva
  • Pogon: Prednji
  • Ubrzanje od 0-100 km/h: 10,9 s
  • Najveća brzina: 194 km/h
  • Deklarirana potrošnja: 4,8/5,5/6,8 l/100 km
  • Potrošnja na testu: 7,6 l/100 km
  • Cijena testiranog modela: 182.000 km (2,5 g. star, 2015.)